مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تهیه کننده آمریکایی با ۱۱ مورد اتهام جنسی محاکمه می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۰۶۵۱
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تهیه کننده آمریکایی با ۱۱ مورد اتهام جنسی محاکمه می‌شود
هاروی وایْنْسْتین تهیه کننده آمریکایی با تشکیل هیات منصفه با ۱۱ اتهام جنسی در لس آنجلس محاکمه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هاروی وایْنْسْتین که برنده جایزه اسکار برای تولید فیلم شکسپیر عاشق و هفت جایزه تونی برای بازی‌ها و موزیکال‌های گوناگون از جمله آگوست: اوسیج کانتی با اتهام‌ آزار جنسی چندین زن که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ رخ داده مواجه است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات جنسی واینستین ۷۰ ساله که به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاده بود، از روز دوشنبه آغاز می‌شود که عمدتا به اتهام‌های ۵ زن مربوط می شود.

هیات منصفه دادگاه که متشکل از ۹ مرد و سه زن هستند صبح پنجشنبه انتخاب شده اند.

در این دادگاه افرادی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند علیه واینستین شهادت خواهند داد. مل گیبسون بازیگر و کارگردان مطرح آمریکایی نیز قرار است در این دادگاه شهادت دهد.

واینستین که ۲۱ اسفند گذشته در دادگاهی در نیویورک به جرم تجاوز و آزار جنسی به ۲۳ سال زندان محکوم شد، در حال گذراندن محکومیت خود بوده و قرار است در مرکز اصلاح و تربیت برج های دوقلو در لس آنجلس محاکمه شود.

او در جلسه دادرسی گفته بود از وضعیتی که به وجود آمده احساس تاسف می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->